Üretimini yaptığımız otomatik kayar kapı sistemleri ve ekipmanları 2 yıl üretici garantisi, 5 yıl yedek parça bulundurma garantisine sahiptir.
MONTAJ AŞAMALARI VE MONTAJ ANINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR
Otomatik Kayar Kapı Montaj Talimatı
Firmamızdan aldığınız ürünleri kargo paketinden dikkatli şekilde, alüminyum parçaların hasar almayacak şekilde
açılmalıdır.
Montaj yapacağımız kapının bilgileri doğrultusunda gelen parçaların sayısını ve ölçülerini kontrol edelim.
Montaj yapacağımız alanda doğramanın sağlamlığına, varsa eğriliğine dikkat edip montaj işlemine
başyalayabiliriz.
İç boşluk ölçtüğümüz dikmeler arasına, karşılıklı birbirini görecek şekilde, (önerilen) zeminden 60cm yukarıda
profili ortalayacak şekilde kademeli matkap ucu ile 14mm genişliğinde delelim.
Zeminden kanat yüksekliği + 3,5 cm ölçelim ve mekanizmamızı asacağımız yeri belirleyelim.
Zemine, iç boşluğun ortasından sağ ve sol tarafa 30 cm boşluk olacak şekilde bir sağ taraftan bir sol
taraftan zeminimize vidanın ucu dışarıda kalacak şekilde vida atalım.
Mekanizmamızı vidalamadan dengeli biçimde vidaların üzerine oturtalım, iki duvar arasına ortalayalım
ve mekanizmamızı zemine uygun şekilde vidalar ile vidalayalım.
Duvar tipi montajlarda fotosel çıtası yardımı ile fotosel göz bağlantımızı yapalım.
Alüminyum doğramalarda ise 60 cm yükseklikten açtığımız fotosel deliklerinin hizasında olacak şekilde
mekanizmamızın üzerinden delikler göze batmayacak şekilde yarım milim çapında delik açalım.
Açtığımız deliklerden fotosel göz kablolarımızı ip veya tel yardımı ile geçirelim. Kabloların
mekanizmanın altında kalmamasına ve ezilmemesine özen gösterelim.
Dış radarımızı dış cephede uygun bir yere hizalayalım ve kablomuzun mekanizmamıza ulaşmasın için
yarım mm çapında deliğimizi açalım.
İşlemci kartımızın solundan, orta kanaldan kabloların geçmesi için deliğimizi açalım ve bu delikten
fotosel kablolarımızı(2 adet), radar kablomuzu geçirelim ve işlemci kartımıza renk şablonuna dikkat
ederek bağlantısını yapalım.
Sırada kanat toplama aşaması vardır. Kanat dikmelerimizi ve vidalarımızı önümüze koyalım. Alt
bazanın, üst bazanın cam ve vida yataklarına, alt fırça ve kılavuzun geleceği yönleri önceden kafamızda
tasarlayalım.
Alt baza montajını yaparken kılavuz kanalının dış cepheye, fırça kanalının iç tarafa baktığından emin
olalım.
Cam kanalları içe gelecek şekilde kanat parçalarından öncelikle U şekli yapalım.
Askı aparatlarımızı üst bazanın kanat askı kanalına 4 adet olacak şekilde somun, pul ve vida olacak
şekilde yerleştirelim.
İstenilen cam ürünümüzü dikkatli biçimde içine yerleştirelim.
Kalan dikmeyi de vidaladıktan sonra iç cepheye bakan kısma cam fitilimizi fazlalık kalacak şekilde
yerleştirelim. Soğuk ve sıcak hava koşullarında fitilimiz çekme yapmaması adına fazlalık olması önerilir.
Kıl fitilimizi arka kapakta bulunun kanala çekelim ve kaymaması adına vidalama yaparak veya bitiş
yerlerinde ki köşeleri kıvırarak önlem alalım.
Kılavuzumuzu yönüne dikkat edecek şekilde vida yardımı ile monte edelim.
Üst baza da bulunan vidalarımıza pulun arasına gelecek şekilde 2 adet Mekanizma ve Kanat Arası
Bağlantı Saçı’nı kenarlardan 2 parmak boşluk gelecek şekilde 13 cırcır yardımı ile sıkalım.
Mekanizmamızda bulunan kayış tutuculardan kayışımızı kurtaralım. Böylelikle kanadımızı rahatça
merkezleyebiliriz.
Kanadımız asılmaya hazır vaziyettedir ve asma aşamasına geçelim.
Yönüne dikkat edecek şekilde kanadımızı ilk başta kılavuza ondan sonra bağlantı saçından sürücü
tekerimize dikkatli biçimde oturtalım.
Ondan sonra kanat ayarımızı 10 cırcır(pipo) ve 13 cırcır(pipo) yardımı ile gerçekleştirelim.
Kanadımızı merkezledikten sonra kayışımızı kayış tutucuya sabitleyelim.
Kanadımızı el yardımı ile öpüştürdükten sonra boşluk kalmadığına ve herhangi bir fiziksel sıkışmaya
maruz kalmadığına emin olduktan sonra kanadımızın ayarı ve montajı sağlıklı biçimde gerçekleşmiştir.
İç radar montajına geçebiliriz. Bunda dikkat edilecek en önemli husus tek kanat ise iç boşluk ortalanır,
çift kanat ise mekanizma ortalanır.
Bu işleme dikkat ederek radar bağlantımızı yapalım ve daha önce açtığımız kablo deliklerinden radar
kablomuzu geçirelim.
ACT ELEKTRONİK ve OTOMASYON SİSTEMLERİ olarak kendimizin ürettiği radarlarda bağlantımız ;
Klemens üzerinden toprak hattı çekili 200VAC elektriğimizi verebilirsiniz. Elektrik kablosu için klemensin
uygun olan tarafından delik açılır ve elektrik kablosu çekilir. Ortada bulunan klemens deliği topraklama
içindir.
ALT BAZA CAM KANALI 11.2MM ALT FIRÇA KANALI
KILAVUZ KANALI
ÜST BAZA SAĞ VE SOL KILAVUZ KANAT ASKI KANALI
CAM KANALI 11.2MM
KANAT DİKMELERİ ÖPÜŞME FİTİL KANALI CAM KANALI
11.2MM
SÜRÜCÜ TEKER
Mekanizma ve Kanat Arası Bağlantı Saçı
ARKA KAPAK DİKME YUVASI KIL FİTİL KANALI
YEŞİL KABLO(DIŞ RADAR) L
YEŞİL KABLO(İÇ RADAR) L
KAHVERENGİ KABLO
SARI/BEYAZ KABLO
SARI/BEYAZ KABLO
Merkez: Gürgen Sk. No:3 Balçova / İZMİR
Fabrika: Köknar Sk.No:12/A Balçova / İZMİR